Спеціалізація

Свою спеціалізацію (статус спеціалізованої школи з поглибленим вивченням французької мови) заклад отримав у 1981 році. Іноземна мова (французька) почала поглиблено вивчатися учнями з 1 класу.

Перші вчителі-новатори, на долю яких випало чи не найскладніше випробування – створити умови для поглибленого вивчення іноземної мови та її методичну базу, впоралися з цим завданням на відмінно.

З 1993 року введено вивчення англійської мови як другої іноземної.

На сьогоднішній день в школі працюють 12 вчителів французької мови та 2 вчителя англійської мови. Більшість з них – це молоді вчителі, але всі вони є висококваліфікованими спеціалістами своєї справи, справжніми педагогами.

Основними засадами навчання профільним дисциплінам в школі є комунікативна спрямованість, наступність та особиста творчість учня в навчальному процесі. Відповідно до навчального плану з метою забезпечення умов для якісного проведення уроків та позакласних заходів в 1-11 класах у школі створено 11 кабінетів іноземної мови.

Усі кабінети забезпечені матеріалами для викладання профільних предметів. Система цього забезпечення включає Державний стандарт з французької та англійської мов, державні програми, національні та автентичні навчально-методичні матеріали. Кабінет англійської мови забезпечено словниками, граматичними таблицями, довідниками). Для вивчення французької мови, країнознавства та літератури Франції кабінети забезпечені комплектом карт, автентичними підручниками (з французької мови, літератури, історії та географії), французькими газетами та журналами, довідниковою літературою, літературними творами.

Враховуючи інтеграцію національної освіти, зокрема вивчення іноземних мов, у світову систему освіти та європейські заклади освіти, вчителі школи здійснюють викладання іноземних мов з урахуванням основних принципів державної освітньої політики в Україні (пріоритетність освіти, її демократизація, гуманізація та гуманітаризація, національна спрямованість, багатокультурність і варіативність освіти, відкритість системи освіти та нероздільність навчання і виховання). Загальною стратегією навчання іноземним мовам для вчителів школи є комунікативний підхід, який зумовлює практичну мету навчання й вивчення іноземних мов, а саме: Оволодіння іншомовним міжкультурним спілкуванням шляхом формування і розвитку міжкультурної комунікативної компетенції та її складових.

Виконуючи практичну ціль навчання французькій мові, як засобу спілкування, адміністрація школи заключила Договір співробітництва з Асоціацією “ДРУЖБА” м.Сент-Етьєна-дю-Рувре (Франція ) в 1990 році. Згідно з договором школа здійснює обмін групами учнів. Щорічно групи учні школи відвідують Францію з метою проходження мовної практики та екскурсійного ознайомлення з основними визначними пам’ятками історії, культури та мистецтва.