1. Головна
  2. /
  3. Перевірка підручників
  4. /
  5. Рейд-перевірка стану підручників

Рейд-перевірка стану підручників

«Як живеш, підручник?»

   Знання і тільки знання робить людину вільною і могутньою.
                                                                                      Д.С.Писарєв.

Знання ми черпаємо з підручника.
Підручник – це те джерело, яке ніколи не зникне.
Підручник  – це мудрий найвірніший порадник і друг, який супроводжує нас протягом шкільного життя. Він навчає рідної мови, розкриває красу поетичного слова, вчить нас бути чесними і працьовитими.

З метою посилення ролі книжки в навчально-виховному процесі школи, поліпшення роботи щодо збереження підручників, виховання поваги до праці людей, які створюють книгу, а також прилучення підростаючого покоління до книги як джерела знань, у школі з 22.01.21 по 1.02 21 року представниками учнівського самоврядування разом з шкільними бібліотекарами був проведений рейд-перевірка стану збереження шкільних підручників.

 У ході перевірки встановлено, що у порівнянні з попереднім роком стан підручників погіршився, деякі учні неналежно ставляться до шкільного підручника. У багатьох книги без обгорток, не підклеєні, надірвані.

В належному стані підручники 1-А, 3-Б, 3-В, 4-В, 4-Г, 5-А, 5-Б, 6-А, 6-Б, 7-Б, 8-Б. Більшість учнів ставляться до збереження підручників відповідально, намагаються дбайливо ними користуватися. Це свідчить про гарну роботу класних керівників.

В інших класах підручники у незадовільному стані, що свідчить про невиконання правил поводження з підручником. До деяких учнів є багато зауважень. Дітям дали час на усунення недоліків.

Книга – це найдорожчий скарб, який втілює в людину розум і доброчинність. Книга може впливати на людину, роблячи її іншою. Тому бібліотекарі закликають з повагою і любов’ю ставитися до книги!!!!

Щодо збереження книг та підручників

Щоб книга і підручник служили довго, учні повинні виконувати такі рекомендації:

дбайливо поводитися з підручниками і книгами;

при отриманні підручників з бібліотеки переглянути їх, і якщо підручник має незначні пошкодження, відремонтувати його;

вci одержані підручники тримати в обкладинках або обгорнути папером;

зробити закладки до підручників;

користуватися підручником так, щоб не було соромно передати його молодшим товаришам (не перегинати палітурку підручника, не загинати аркушів і кутів сторінок, не класти в книгу сторонніх предметів, не робити ніяких поміток);

якщо підручник загублений, або зіпсований учнем, повернути до бібліотеки такий самий або замінити іншим, визнаним бібліотекою рівноцінним за змістом і вартістю.

Людям із порушенням зору